*not a fairy tales*

Friday, February 11, 2011

takde tajok !

           oke , sekarang ni aku biar kn je kaw dgn dunia kaw .. even kaw
                   abaikn aku , tp tape . aku ta kesh .. aku hnye mampu
             bersabar .. kadang2 2 aku terase hati dgn kaw . yelah ! mne
          tak nye , kaw bia kn je aku .. siyes lah ! kaw mmg dah laen ouh ..
              yea aku tahu knp kaw jd mcm ni tp smpai bile ! smpai bile
                        smpai bile weyh ! adoi ~ .. saba jelah kn ;(


           aku nk kaw yg dulu blk . tak slh kn ? kaw yg dulu mmg best
                r .. best gile. tp knp smpai mcm ni skali kaw brubh ?
            adoi ! aku dah terus terang dgn kaw , dah slow talk dgn kaw ..
         aku tade pon mrh2 kaw walaupon kaw selalu sakit kn hati aku ,,bg 
          aku setiap masalah bole setel . tp knp yea masalah ni ta setel2 lg ?


            eemm , tape lah .. kite hnye mampu merancang ! tuhan yg
               menentukan .. aku hnye mampu bersabar n berdoa ;)  




  

No comments:

Post a Comment