*not a fairy tales*

Thursday, February 3, 2011

jogging ;))

oke .. nmpk gba ni ats ? ade dua jejaka yg eeemm . emsem kot . haha .
yg bwh ni mmg la ensem , pkwe aku kn .. semestinye lah ensem .. haha ! oke now nk
cerita pasl semalm .. ya ! ade org 2 ajak pg jogging . tah ape penyakit tetibe ajak jogging ..
haha , mule2 terkejod jugk tp bunyi mcm best kn .. so ,a ku pon join jelah ..
btw , sory to helman sbb ta dpt nk bwk 'inspira' helman 2 .. hee ,
dye ade class 2syen lah . so ta dpt lah dye nk join ,, tape2 .. laen kali oke ,, hee ;)
eeemm , pg smalm agak sakit hati .. mne tak nye ! jnji pkul 7.15 kn .. aku
ni yea yea lah gn awl kul 6.30 .. mndi solat sume .. then msj si sepet aku ni ,,
mule2 hnta 'morning ;)) ' ,, sje nk test .. nk tngok dye da bgn ke blom ..
dlm 10 mint gak aku tnggu , tade respond pon .. then misscol dye .
sme je , dye ta angkt and msj pon ta rep .. sah ta bgn lg ! adoi ..
msj la bnyk2 kali ,, suoh dye bgn n tnye dye jd ke ta nk pg ?

aku da siap da .. paki bju sume , cume tdung je ta pkai lg ..
iron pown tak . tetibe ade msj msok . dye hnta 'jom !' .. 2 je ,
skit nye hati, bkn nk bgtahu awl2 .. bole la ku siap . bile dah ready bole 
grak tros .. ni tak ! adush ! aku pon kelam kabot lah nk pg iron tudung ,
paki kasot lg .. pasuh dye plak nk bising2 mcm nenek kebayan .
cpt lah cpt lah ! sape suoh bgtahu lmbt , ha padan lah muke !!
eeeiii , geram je . smapi2 dye bebel2 .. last2 aku gak yg menang ,
helman pon sokong aku .. sumenye slh
si sepet ni ha ,, bgn lmbt .. helman dtg amek pon
muke toye je , bru bgn tido kn ,,
dah la ta mndi , helman pon sme ! haha .. bucuk la !

lps hbs bebel , kami pon mule kn perjalanan kami .. smpai separoh jln ,
ade plak kwn dorng due ni dtg , ta bpe knl tp mcm pnah tngok ,
eeerrr , abaikn saje ;) ..
lps turun bukit 7 kaki 2 , tetibe kwn dye td 2 dtg blk ,,
rupe2nye dye nk join jog skali ,, haha ..
oke , jog jela kn .. jaoh jugk kami berjogging ,,
smpai ke temper 2 .. huhu , tp en rase sekejap je smpai ,,
sbb ape ? sbb ade teman untk bersembng .. haha !
kami berjaln and berjaln and berlari
and bla bla bla , smpai lah kami d templer 2 ..
smpai2 je kosong . tade org , haha ! maen2 air , maen
taman 2 , sembng2 and blk .. time blk ta berjogging pon ..
berjaln je , haha ! saje , mls kn . huhu ..

smpai je kt umh helman trus amek moto .. dorng jahad ! pau aku nsik lemak ..
haha , serupe tapaya jog kalw ta jge pemaknan .. nt gemok jugk , haiya !
tape , aku pon blnje lah dorng .. ikhlas ni . haha ..
eemmm , lps beli uh kami grak tngki .. tetibe aqem ade .. dye pon
join skali , wah ! lg best kn , ramai skit .. haha .. lepk2 , mkn2 smebng2
and bla bla bla .. dorng 2 mkn je tahu .. aku ta mkn pon .haha .
lps mkn sembng2 , pasuh kwn dorng yg sorng lg
2 kene blk lah .. nme dye afifi .. kod la kn . haha ..
tape2 , blk lah .. kai still d sini .. oke , mule gelak2 ..
tah ape merepek entah la .. haha .. pasuh baring2 .. kt ts jln 2 ..
jln yg membukit 2 .. kami lepk kt bwh je ,
tamau naek ats .. haha .. dorng je bring2 aku tak pon ..
ade yg pk pasl awek , ade yg berangn .. haha !
lelaki lelaki ! adoi ~ .

lps bring2 tu .. tetibe aqem bgn . tah ape dye mimpi tah ..
dye g amek kayu , konon nk buad unggun api lah kn , haha ! pasuh
ta jd pon unggun nye .. dye amek kayu 2 dye conteng jaln .. conteng la nme dye ..
haha , pasuh kami yg nmpk ni pon ape lg , tumpang sekaki lah ..
hahaha ! sebesar2 alam dorng tulis nme dorng ,
termasuk lah nme aku .. 2 pon kery yg tolong tulis kn .. hee , thnks b ;))
kenangan 2 ! hee ;) .. hbs jaln raye 2 .. pnoh dgn name ..
haha , kene marh kang tahu la ! hee .. then dlm pkul 12 lbh 2 mama
call , haha ! 12 lbh ??!! .. ha , lame kn . dri subuh smpai
ke tengah hari aku kelua .. haha . mama call ,, sje je mama nie ,,
perli2 pulak .. mama ckp , angah ! kaw da ta
jmp jln nk blk umh ke ? haha . jmp lah mama .
ta hilang pon jln nye .. hee ;))
so nk tanak aku terpaksa lah blk kn ..
haha , bye2 korng2 .. conteng lah lg
jalan 2 yea .. hee ;) ..
thnks 2 aqem , helman , afifi and b 
sbb dah ceria kn hidup sye :))

*sukanya bila dye ceria* 

No comments:

Post a Comment