*not a fairy tales*

Wednesday, January 19, 2011

sabar oke ..

oke .. hari ni hari rabu .. hari ke 3 sekolah
untk mnggu ke 3 dan untk tahun 2011 ..
aku pg skola dgn sara la kn .. mcm biase .
tetibe aku ade dga berite hangat .. eemm ,,
           tanak la bgtahu ape ceritenye
sbb ta baek kod . eemm , maruah diri org niey ..
btw , org 2 adelah BEKAS kwn baek aku .
                    BFF aku dulu .



sory weyh , time ko ade masalah 2 aku tade
                   kt sisi kaw sbb
  aku tatahu pape pon . yelah , kaw
  pown ta cite dkt aku . alaa , aku tahu kaw
   mmg takan cerite dkt aku pnye sbb 
akw kn da ta anggap aku kwn kaw lg . tp
tape , aku ttp amek kesh pasl kaw ..
     aku nk ckp kt kaw , saba je k ..  



bnda da jd , nk tanak kene terime .. and ,
kaw kene tabah kn hati oke !  aku dpt tahu 
cerite ni pown dari BFF kte dulu jugk .. dye yg
 bgtahu , kesian gyle kt kaw weyh ! aku bole bayangkn
 ape yg jd kt kaw time 2 .. saba taw kwn .. setiap yg
          berlaku ade hikmahnye .. ;))

No comments:

Post a Comment