*not a fairy tales*

Wednesday, January 19, 2011

ouh eyfa ! wake up laa ..

eeemmm .. sejak 2 3 minggu ni kehidupan aku 
da berubh .. aku da ta mcm dulu . aku da ta
                           se ceria dulu ..
    da ta se hepy dulu .. senang cite mmg da
    ta mcm dulu lah ! aku da laen .. betol !
bukn aku je yg  perasan sume ni .. mama aku ,
      kwn2 aku , semua yg dekat dgn aku 
     sume perasan yg aku da berubh ! mne
     pg eyfa yg dulu ? eyfa yg sentiase ceria ?
 eyfa yg selalu sgt senyum ? mane pg !!


aku sendiri tatahu knp aku jd mcm ni ..
                  mungkin d sebab kn
masalah yg berbakul2 ade kt dlm diri aku ni .. 
 aku pon skarang da mkin kurus .. 
                    berat da turun ..
bile hati ta tenang , mcm mne selere mkn 
2 nk ade kn .. blk skola je da penat .. 
           nk tido ? ta bole ouh ..
otak ni asyk pk mcm mne nk seelsaikn 
masalah je .. pasuh ptg ? nk kua jln2 
2 bole tp sape nk teman ? kua sorng2 
             kang ade org bising !
mara mara pulak .. kn da tmbh masalah..
                 mcm mne masalh
nk selesai ? MATI lg bgus kud .. ape
           gune hidop mcm ni kn !


aku nk kn kehidupan yg bahagia ..
            yg aman damai . tp ? 
          knp msti sume ni jd ?
tape ! aku redho .. ta kesh pown . 
           nme pown hidup kn .
mesti lah bnyk dugaan .. aku tunggu
       je saat bahagia yg akn tibe
dlm idop aku .. aku tunggu je
masalah aku ni selesai ! bile ! bile !
yaALLAH , bantu lah hambaMu 
               yg lemah ini ..
tenang kn lah hatiku yaALLAH !                                            
                AMIN ! ;))


muhammad khairi bin mohd jais <3
  thnks coz always be inside me !
       iloveyousooomuchlah !

No comments:

Post a Comment