*not a fairy tales*

Tuesday, December 21, 2010

2.9.2010 ..

yeah ! tarikh d ats adelah tarikh yg aku ta bole lupakn .. tarikh yg penuh bermakne .. dari pukul 2 smpai pukul 7 aku nanges tnpe henti .. pasuh lps bebuke pose uh aku msok bilek smbong nanges blk .. solat maghrib pown dlm keadaan air mate menitis .. lngsng ta pg tarawih !! dugaan paling besar lah 2.9.uh .. tepat pkul 9.15 ,, gedebuk !! aku pengsan .. mama kelam kabod bwk pg kelinik .. mane tak nye ,, bnyk hbs kn tenage dgn menangis .. da la time uh puase .. bebuke just minum air n kueh seketul je . then trus lari msok bilek .. hhhmm ,, hopefully ta jd lg mcm tuh .. ek pg , bgn2 je .. ha !! amek kaw ! mate bngkak weyh .. burok kod . haha :)) .. korng msti na tahu knp aku nanges terok smpai mcm 2 kn . haha ,, tapaya tahu la . biarlah rahsie . ceyhwah ! haha ;)

-21.12.2010-
-10.35pm-

No comments:

Post a Comment