*not a fairy tales*

Monday, November 29, 2010

jgn menggedik bole ta !!

"hey ! jgn menggedik bole ta ?" ha kn da kene 'gedik' dgn aku .. rase kn !! malu ta ? hahaha . padan muke kaw ! kacw aku lg buad ape . baru kaw tahu sspe aku .. haha ..oke mcm nie critenye .. td , dlm kul 3 lbh cm uh aku g rawng dgn mama + adk mama yg second last ni .. senang cite makcik la kn .. umo dye bru 21 . haha .. time uh ,, aku kt kedai kek kings . yg dkt dlm parkson rawang uh ,, aku lapa doh . ape lg ,, g r bli makanan en . heee , pasuh smpai kt counter uh aku bearto la nk byr makanan yg aku beli td .. tetibe ade la 2 org mamat ni , dri planet mane tah .. tetibe dtg menyebok brato blakng aku .. sje rapat2 dgn aku .. nk je aku sepak !! huh ! mule2 oke lg ,, aku diam je . dye bole pulk usya2 aku , pndang2 ! lempang kang !! dah la hri ni aku asyk nk naek angin je . sume org aku nk marh .. nseb baek aku ta mengamok kt dlm kedai uh .. 2 minit lps uh turn aku untk byr ,, aku pown kua kn la duet .. sume makanan yg aku beli td harge dye rm15.50 .. aku tade duet kecik so aku bg jela 20 ..tetibe due ekor mamat ni bole pulk gedik2 kacaw aku ..dye ckp mcm nie "awk2 , awk tade 50 sen ke ? hrge dye rm15.50 sen je wak , awk bg rm20.00 .. awk nk sye tlg byr kn ? "ish ! aku pandang dye then aku jeling dye .. dye ole pulk senyum2 .. then dye kacaw lg ,, time aku nk amek makanan yg casher uh da bubuh dlm plastik uh ,, dye bole pulk gedik2 , buad2 mcm trtuka barang .. sekali aku jerit , "jgn menggedik bole ta !" .. trus dye trdiam .. ha kn da kene .. 2 la , aku ni da la angin tenga ta btol , kaw sebok2 nk kacw aku .. kn da kene .. then aku trus blah pg kt mkcik aku .. hahaha ! lawak seyh . rasekn kaw . laen kali , kacaw la aku lg .. agak2 nk kene prkataan "gedik" lg skali dgn aku buad laa .. haha . aku buknnye sombong + jual mahal or belagak ngn korng ,  cume aku ni mmg jenis yg ta suke layan org yg aku ta knl laa .. laen la kalw kaw uh kwn aku , mmg da lme aku knl kaw .. ni tak , tah dari planet mane kaw dtg , tetibe nk kacw2 aku .. da la muke mcm beruk kt zoo taiping yg aku pg hri 2 .. tade slere aku nk tngok muke kaw .. kalw ensem tape jugk ,, sejuk la jugk hati aku nie .. ni ta ,, brtambah2 panas hati aku d buadnye .. huh !

-29.11.2010-
-6.15pm- 

No comments:

Post a Comment