*not a fairy tales*

Tuesday, November 23, 2010

amin !

yaallah ! kaw ampunilah dosa yg telah aku p'buat ! kau limpahkn lah kesabarn yg tiada t'batas .. kau beriknlah aku kekuatan mental , kau kurniakanlah aku dgn sifat keredhaan , kau peliharalah lidahku dari kata2 nista, kau berikanlah aku sifat kasih sesama insan .. yaallah ! sekiranye pasangnku ini adalah pilihanMu di Arash , berilah aku kekuatan dan keyakinan untk terus bersamanya .. sekiranya pasangnku ini adalah suami yg akn membimbing tanganku ke titianMu , kurniaknlah aq sifat kaseh dan redha ats segala p'buatan .. sekiranya pasanganku ini adalah bidadara untk ku di jannahMu , limpahknlah aku dgn sifat tunduk dan tawaduk akn segala perintahnya .. sekiranye pasangnku ini adalah t'baek untk ku di duniaMu , peliharalah tingkah lakuku serta kata2 dari menyakiti persaannya .. sekiranya pasangnku ini adalah jodoh yg dirahmat olehMu , berilah aku kekuatan untk menghadapi segalah kerenah dan ragamnya .. tetapi yaallah , sekiranaya pasangnku ini ditakdirkn bukn untk ku seorg , kau tunjuk kn aku jaln t'baek untk aku mngharungi segala dugaanMu . sekiranya pasangnku t'goda dgn keindahan duniMu , limpahknlah aku kesabaran dan kurniaknlah aku kekuatanMu untk memperbetul keadaannya .. sekiranya pasangnku ini menyintai kesesatan , kau pandulah aku untk menarik dirinya keluar dari terus t'lena .. 

*eyrykhaira*
-24.11.2010-
-12.40a.m- 

No comments:

Post a Comment